Retur og reklamasjon
Retur og reklamasjon
Vi i Invacare AS jobber hver eneste dag for å levere produkter av høyeste kvalitet. Likevel kan det skje at noen produkter må returneres på grunn av feil eller defekter. For å oppnå en velfungerende prosess ved retur og reklamasjon, og for å gi deg som kunde best mulig service, er det derfor viktig at du som gir oss nok og nødvendig dokumentasjon.
Ved retur og reklamasjon må du som kunde ta kontakt med kundeservice eller din kontaktperson i Invacare. Vi vil da vurdere saken og gi en tilbakemelding på hvordan saken skal løses og håndteres videre. Vår kundeservice kan nås på norway@invacare.com eller telefon +47 22 57 95 00. Kontaktinformasjon til våre øvrige ansatte finner du her.
Ved retur av defekt eller feilsendt del ønsker vi at du fyller ut vårt skjema for retur og reklamasjon. Ferdig utfylt skjema må deretter skrives ut og følge varen(e) som returneres.
Leveringsadresse:
Invacare AS
Østensjøveien 19
0661 OSLO
For spørsmål eller uklarheter, ta kontakt med vår kundeservice på telefon
+47 22 57 95 00 eller norway@invacare.com
Under finner du vårt retur- og reklamasjonsskjema: